2012

31.12. Za netypického silvestrovského počasí jsme se vydaly na trochu delší prochajdu na Jehličnou a Trojačku. Bylo fakt krásně sluničkově, i když větrno, a Roxy si pěkně počmuchala a pak půlnoční ohňostroje v klidu prospala :D

18.11. Složily jsme ve Veřovicích zkoušku ZOP.

27.10.-28.10. V sobotu jsme závodily na Podzimním závodě obedience v Třebovicích a získaly jsme 3. místo v OB-Z! Po závodech jsme jely k Pepovi, Roxy se vrhla na Cézarovy granule a Cézar se chudák splašený hormon vrhal na ni, i když už je doháraná a ona se hystericky bránila. Nějak jsme všichni přežili noc, v neděli dopoledne si psi poběhali v napadaném snížku a pak jsme k Cézarově nelibosti a Roxanině úlevě jeli k nám.

23.10. Dneska ráno jsme s mamkou vyrazily netradičně busem do Kopřivnice a odtud jsme šly na Hukvaldy. Samozřejmě jak bylo předchozí dny krásné počasí a teplo, dneska byla mlha a ráno trochu mrholilo. No nic, nás jen tak něco nezastaví a vyšly jsme po modré směrem na Lubinu a Větřkovice. To bylo takové naprd přes dědiny a civilizaci, ale kolem desáté jsme se dostali k Hukvaldům, kde jsme ještě posvačily a prošly se ke hradu a pokračovaly oborou. Tam Roxy okamžitě ucítila zvěř a ožila. My jsme obdivovaly barevné stromy v mlze a pěkně jsme se tam prošly, zastavily se u lišky Bystroušky a pokračovaly po žluté ven z obory. Dokonce si mamka všimla i ležících daňků. Z obory jsme zase přes kotěhůlky mířily zpátky do Kopřivnice a stihly vlak v jednu. Pak už nás jen čekala rychlá cesta z vlaku a zachumlání doma v teple.

FOTKY

19.10. Využily jsme dnešního krásného počasí a mamčiny dovolené a vyrazily na Lysou horu. Ráno bylo ještě chladno, ale když jsme vyšly z Frýdlantu do Malenovic, slunko svítilo přímo proti nám a my jsme roztávaly. Rychle jsme se vymotaly z vesnice a pak odbočily po žluté podél řeky Satiny a pak začal pořádný stoupák lesem k hospodě u Veličků.Tam jsme si daly svačinku, ať se nám lépe pokračuje. Roxy byla nějaká zdechlá, tahat se jí nechtělo a spíš se motala pod nohama. Ale ejhle, když jsme potkaly nějakého psa. To se jí rozbušilo srdíčko a zoufale kňourala, že se chce kamarádit a bůhví co ještě. Vyšly jsme na Lukšinec a pak už po známé kamenité cestě nahoru. Výhled byl krásný a ty barevné stromy a keře u cesty.. Paráda. Na Lysou horu už se trousily davy lidí, my jsme se tam porozhlédly, vyfotily, napily a sešly zase zpět na Lukšinec a poté po červené a po modré dolů do Ostravice. I touhle cestou se nám pěkně šlo, Roxy jsem dala na stopovačku a trochu ožila. Vlak jsme pěkně stihly a domů dorazily v půl páté.

14.10. Abychom se dnes náhodou nenudili, vyrazili jsme v kompletní sestavě s mamkou, Pepou a Roxy vlakem do Veřovic a z tama na Velký Javorník. Viděli jsme, jak jsou nejvyšší kopce v mlze, ale doufali jsme, že se to rozebere. Naneštěstí ne, při stoupání na Javorník nás mlha zastihla a bylo jasné, že z výhledu nic nebude. Aspoň jsme posvačili a pokračovali dále na Dlouhou, Krátkou a Trojačku, prošli jsme si pěkně celý hřeben. Bylo zataženo a sluníčko nám bohužel nevysvitlo a hodně foukalo, ale barevné listí na stromech bylo krásné i tak. Roxy byla na postroji a tahala mě do kopců, ke konci jsem ji nechala na stopovačce a byla hodná a spokojená. Domů jsme dorazili v půl čtvrté, takže pohoda :)

6.10. Získaly jsme 2. místo v závodě O cenu Veřovic, juchuchůů :) Fotky NA RAJČETI.

22.-23.9. O víkendu jsme se zase ve třech vydaly na Valašsko. Dojely jsme do Valašských Klobouk, Roxy už byla ve vlaku netrpělivá, vylezla na mě a chtěla čučet z okna. Konečně jsme vystoupily a zamířily na náměstí, protože bylo už 11 hodin, tak jsme před výšlapem ještě i posvačily. Pak jsme po červené značce vyšly z města a šlapaly do kopce k rekreačnímu středisku Jelenovská a pokračovaly k Hložecké kapli. Bylo zataženo a v lese i docela zima. Roxy to nevadilo a měla spoustu energie na tahání. Pokračovaly jsme po modré a žluté až jsme došly do městečka Brumov, kde se nachází zřícenina hradu, kam jsme šly na prohlídku. Pak jsme šly nejprve po nesprávné cestě směrem na Klobouky, odkud jsme se teda musely vrátit na správnou cestu do Návojné a tam už nás vedla červená značka mírně, pak strměji do kopce na Královec. Už bylo k večeru a zatahovalo se, skočily jsme si ještě na čaj a už sešly zpět po zelené k nádraží. Měly jsme v nohách asi 23 km. Ubytovaly jsme se v hotelu U nádraží, daly jsme se do kupy a protože nás neoslovila tamní nabídka jídla, vydaly jsme se do města do pizzerky. Jak jsme vyšly, tak trochu pršelo, takže jsme cestou zmokly, naštěstí v pizzerce bylo prázdno a mohly jsme tam se psem, tak jsme se nadlábly, uschly a Roxy pod si pod stolem zdřímla. Vyšly jsme pak až když jsme neslyšely bubnovat déšť na okno a vyšlo nám to pěkně, že už nepršelo.

Další den Roxy zase otravovala v šest, že už by jedla, tak jsem jí sypla grancle a pak jsme ještě do sedmi spaly. Po snídani jsme se sbalily a před osmou vyrazily. Zase na Královec, ale jinou cestou, která vedla i k rozhledně. Ráno bylo krásně, svítilo slunko a v údolí byla sem tam mlha. Výhled z rozhledny tedy stál opravdu za to. Z Královce jsme šly po zelené a pak červené na Požár a vrchol Končitá celkem pohodovou cestou lesem. Pak následoval celkem sešup do Střelné a pak jsme šplhaly nad vesnici k turistické zvoničce. Tam bylo fakt krásně, slunko hřálo a my jsme přešly další kopec do Francovy Lhoty. Pokračovaly jsme cestou do Pulčína, tam už to docela žilo, spousta rodinek si taky udělalo výlet na Pulčínské skály. My jsme si to tam rychle prošly, už jsem byla netrpělivá, at stíháme dřívější vlak. No ale cesta po modré přes skály a to směrem dolů byla fakt výživná! Naštěstí jsme se s Roxy nějak domluvily a bez újmy na zdraví jsme přehospaly přes skály a kameny. I mamka to s rozklepanými koleny zvládla :D Pak už jsme valily po modré k cestě do Lidečka a sláva nazdar, byly jsme na nádraží asi tři minutky před odjezdem vlaku! Takže s čekáním ve Valmezu jsme byly doma v šest. Ušly jsme asi 26 km. FOTKY.

15.9. Dneska jsme měly s Roxy celkem nabitou sobotu, dopoledne jsme zase vyrazily s mamkou na kratší výlet na Trojačku, tentokrát zase trochu jinudy, než minule, a trvalo nám to 4 hoďky. Pak měla Roxy chvíli na odpočinek na dvorku a v půl páté jsme jely do Jičína, kde nás vyzvedl Pepa a jeli jsme do Mošnova na trénink obedience. Po skončení jsme s Roxy jely k Pepovi, kde se Roxy nadlábla večeří a zůstaly jsme u něj až do pondělka.

8.9. Udělaly jsme s mamkou dopolední okroužek na Trojačku a Jehličnou, v lese už byla taková podzimní kosa, naštěstí cestou na Jehličnou už hřálo slunko a já jsem rozmrzla, Roxy se to líbilo, jen jsem ani nebrala foťák, protože to tady známe a výhledy taky nebyly nic moc.

1.-2.9. Vydaly jsme se s mamkou na dvoudenní výlet v Těšínských Beskydech. Ráno jsme vyjely vlakem do Bystřice. Tam nám ale začalo pršet. Podívaly jsme se k dřevěnému kostelíku a v infocentru vyfásly mapu, ještě jsme si nakoupily snídani na ráno a vyšly jsme před půl jedenáctou po zelené značce do Karpentné. Cestou pršet přestalo a my jsme se po pár kilometrech silnicí octly v lese a mířily na chatu Kozinec. Pak jsme si pěkně mákly a stoupaly po modré k chatě Ostrý.  S přibývajícími nastoupanými metry houstla mlha v lese. Naštěstí se u chaty ozývaly hlasy, takže jsme objevily její obrysy a daly si horký čaj na zahřátí a pojedly sváču. Pak už jsme šly pohodovou trasou k rozcestí Kalužný, jehož okolí byl opravdu plné kaluží a bláta, a pod Ropicí jsme odbočily na vrchol Javorový a mířily na turistickou chatu. Cestou se dost rozpršelo a přišly jsme tam všechny jako zmoklé slepice. V chatě pod Javorovým jsme měly ubytování, povolili nám tam mít hafánka, ale bála jsem se, jestli nás tam s tou mokrou obludou vůbec pustí :D Naštěstí to nijak neřešili, přivítal nás milý pan majitel a dostaly jsme malý pokojíček. Daly jsme se do kupy, zašly si na véču a poseděly u piva a čaje, Roxy jako ostřílený hospodský povaleč chrněla pod lavicí. Šly jsme spát brzy, protože jinak nebylo co dělat, venku sice už nepršelo, ale nebylo nic vidět. Pak jsme se akorát o půlnoci vzbudily a šly rychle vyvenčit a pak jsme spaly až do rána, než Roxy začla být nervózní, že by chtěla snídani. Ale stačilo jí nasypat pár granulí a zase spokojeně zalehla a my ještě chvíli taky. Pak jsme se sbalily a posnídaly a po osmé hodině vyrazily.

Pár km jsme se vracely stejnou cestou, jako jsme přišly, ale tentokrát jsme se mohly více kochat okolím, vylézalo sluníčko a pěkně osvětlovalo pavučinami protkané větve stromů, takže jsem každou chvíli fotila. Bylo i docela teplo. Došly jsme pod Velký Lipový a už cestou potkávaly i další turisty. Pak už jsme to valily po červené lesem a když jsme sestoupaly pár metrů, tak nás zase zahalila mlha. Zastavily jsme se na chatě na Kotaři na česnekajdu, tam jsme taky mohly dovnitř se psem. Roxy si udělala pohodlí a pak dostala salámek z polívky. Pokračovaly jsme na Malou Prašivou a moc jsme se už nezdržovaly, ale sešly dolů. Mířily jsme do Dobratic na vlak, cestou nám zase začalo pršet, ale měly jsme aspoň dobrý čas, na zastávce jsme byly už před druhou hodinou. Chvíli jsme spočly, Roxy si po oblízání tlapek hned lehla a nebavila se s náma a jely jsme dom :)

Samozřejmě Roxy cestou z vlaku ještě lítala jak šus, ale doma po večeri zalezla do boudy a spala. Oba dny jsme ušly asi 20 km. Počasí sice nebylo nic moc, škoda, protože jsme určitě přišly o krásné výhledy, ale zase to mělo jiné kouzlo a s Roxy jsme si to užily.

FOTKY

31.8. Dneska jsme s mamkou vyrazily od nás, podobně jako v dubnu, na Petřkovskou hůrku, Svinec a Čerťák. V klidu jsme si pospaly a připravily se, protože jsme nemusely spěchat na vlak. Vycházely jsme v půl desáté a bylo zataženo, ale teplo. Cesta pěkně ubíhala, do kopce na Petřkovskou hůrku jsme se celkem zapotily a na Svinci, kde bylo kolem poledne liduprázdno, jsme posvačily. Pak už jsme se vydaly dolů k Čerťáku, kde se Roxy vyčabrala a vracely se dom. Cestou spadlo pár kapek, ale žádná hrůza. Daly jsme si pak ještě jednu pauzu, protože nám zbyla svačinka a domů jsme došly v půl třetí. Pohodička, asi 16 km. Roxy si pěkně pohopkala v křákách a doma jsem jí musela vyčesávat bodláky z uší :D

18.8. Už déle jsem měla naplánovanou okružní jízdu z Hranic do Potštátu a zpět a dnes jsme se s mamkou hecly a vstávaly o třičtvrtě na šest, abychom už za hodinu mohly čekat na vlak :D Takhle brzy jsme totiž měly lepší spojení a byla šance, že stihneme být doma dřív než v osm :D Vycházely jsme tedy z Hranic, pak jsme se pořád motaly kolem silnice a přes dědinky, což byla celkem pruda, na konci Hrabůvky se před námi vynořil pěkný hrad Kunzov a pak už konečně trasa přírodou. Ještě jsme přešli vesnici Radíkov a zase sešly k silnici, vystoupaly do vísky Boňkov, za kterou jsme na lavičkách posvačily a pak vedla příjemná cesta po rovince lesem a pak loukou až do Potštátu. Prošly jsme jím a pak jsme šly pastvinami, na které pražilo polední slunko. Roxy už jsem nechala lítat na stopovačce a to ožila! Naštěstí nás značka zase zavedla do lesa a klesaly jsme k zřícenině Puchart. Zatímco jsem fotila, Roxy už si lehala :D Krátky úsek od zříceniny k cestě jsme sešly velmi pomalu, protože byl dost krkolomný a vedl po kamenech strmě dolů. S Roxy jsme to zvládly a ona se mohla za odměnu osvěžit v řece :D Pak jsme šly chvíli cestou, pak loukou až do Lhotky, kde už ale zase pražilo slunko a cestou jsme sbíraly švestky. Do Hranic jsme přišly uvařené před čtvrtou a chvíli čekaly na vlak dom. Ušly jsme asi 30 kiláků, naštěstí po ne moc náročném terénu, ale zničily jsme se dost :D FOTKY

5.8. Dneska odpoledne jsme s Pepou i mamkou i Roxy jeli autem do Teplic nad Bečvou. Napustili jsme si kanystry minerální vodou a pak vyrazili na krátký výlet. Sešli jsme dolů do lázní, kde se promenádovala spousta lidí, ale když jsme pokračovali dále po zelené do přírody, tam už jsme moc lidí nepotkávalii. Šli jsme chvíli podél Bečvy, kde se Roxy vykoupala, a pak skoro celou cestu lesem ve stínku, což bodlo, protože bylo jinak dost vedro. Dokonce v lese i tekl potok a sem tam ještě zbyla nějaká voda v jezírkách, takže se Roxy mohla po svém lítaní po lese zchladit. Procházeli jsme kolem Valšovických jezírek a došli jsme na rozcestí Nad jezírky. Tam jsme dali krátkou občerstvovací pauzu a už jsme se otočili a po červené mířili do Teplic. Tam už to odsýpalo a došli jsme až k autu, výlet byl 10 km dlouhý, ale v tom vedru celkem stačilo :) Domů jsme dojeli po osmé hodině, dali si véču a všichni odpočívali.

12.7. Po dlouhé době jsme vyrazily na výlet. Jelikož vedra polevila a mělo být přijemně, vzala si mamka dovolenou a ve čtvrtek ráno jsme pádily na vlak a jely do Vsetína, odtud jsme šly na Bystřičku a do Valmezu. Než jsme se vymotaly ze Vsetína, zatáhlo se a začalo trochu pršet. Na chvíli jsme se schovaly pod střechou, ale pak už déšť přestával a pokračovaly jsme po modré do kopce po asfaltce až na Putýrku, kde jsme konečně posvačily a mohly s plným břichem pokračovat dále do Dušné a pak po NS Klenov, kde jsme se prošly ke Svatonvítské skále po krkolomných kamenech a pak jsme sestoupaly k Bystřičce. Tam jsme si daly další pauzu a občerstvily jsme se v restauraci. Roxy usínala, ale když jsme vyšly, vzala si klacík a hrála si s ním, tak jsem jí ho párkrát hodila kousek do vody a chvíli jsme si pohrály. Pak už jsme prošly Velkou Lhotou ke kostelu, trochu jsme si tam zašly, ale našly jsme pak žlutou a naučnou stezku, která vedla ke Štěpánovu. Ještě jsme na lavičce neprozřetelně odpočívaly a svačily a pak nám zbývalo málo času do odjezdu vlaku, takže jsme pospíchaly přes celý Valmez jako rychlochodci. Nic naplat, vlak nám ujel :D Na další bychom musely čekat přes dvě hodiny, což o to, Roxy by si ráda zdřímla v čekárně nebo jedno kde, ale my už jsme chtěly být doma, tak mamka zavolala kamarádce, která byla tak hodná a dovezla nás dom :D Fakt nevím, kde to vázlo, vyšly jsme v deset a doma jsme byly před osmou :)) Kilometrů máme v nohách 28. Roxy se konečně pěkně unavila a měla změnu od běžných procházek a my jsme využily ideální výletové počasí. FOTKY

9.6. Opět jsme si zazávodily, a to v Šenově na závodě Šenovský pohár.

2.6. Zazávodily jsme si v Suchdole na Závodě O pohár starosty Městyse.

26.5. Na veřovickém cvičáku jsme složily zkoušku BH.

19.5. Rozhodli jsme se pořídit si ovce na spásání zahrady. Tak jsme dnes ráno přivezli tři beránky. Roxy se za nima vrhla a hned je prohnala, ovce pak skončily v rožku, kde je Roxy už jen chodila provokovat a štěkala na ně a to už to jednoho beránka pěkně štvalo a už ji i trknul. No ale pomalu si Roxy zvyká :D Ovce se snad taky rozkoukají a začnou spásat, ať si tam můžem hrát a cvičit.

18.5. Po milionech let jsme se konečně domluvily s Alčou a Dajky a šly jsme společně na procházku. Holky na sebe byla hodné a moc si sebe nevšímaly, Roxy si čmuchala a Dajky si nosila svůj klacíček a aportovala :D FOTKY

5.5. Ráno bylo pěkně a sluníčkově, tak jsme vyrazily s mamkou a Roxy na 38. ročník Pochodu okolo Mořkova. Do Mořkova jsme přijely autobusem v půl deváté, vybraly jsme si 25km trasu, zaprezentovaly jsme se a šly s davem, který ovšem šel kratší trasu a zkrátili si cestu a my jsme si ji naopak prodoužili, protože jsme si nevšimly odbočky na nějakou pěšinku. Tak jsme to struhly po cestě, míjeli nás lidi, jdoucí na druhou stranu, ale což, u skládky jsme se napojily na fáborky a už jsme nebloudily. Kolem skládky to byl smradlavý děs, ale potom jsme šly pěknou lesní cestou trochu do kopce a udělaly jsme takový okroužek do Jedle, sedla a zpět dolů do Mořkova. Ani jsme tu nepotkaly moc lidí. Pak jsme vystoupaly na Mořkovský vrch. Tuhle část trasy jsme neznaly a někdy si ji třeba zase projdem v rámci procházky.  Pak jsme přešly cestu na Hodslavice a pokračovaly do lesa, tam jsme posvačily na pařezu, a na cyklostezku, dále nahoru na lesáckou cestu a k lovecké chatě, kde byla kontrola a občerstvení a plno lidí. Pak jsme vyšly po zelené na Trojačku hřeben, Huštýn a sedlo pod Krátkou. Roxy mě štvala, protože se na postroji flákala a pletla se pod nohama, tak jsem ji nechala na flexině. Do kopce se sice pořád táhla, ale z kopce už se jí šlapalo líp, potvůrce lenivé. Sešly jsme po žluté do Mořkova a do cíle ke koupališti, kde jsme obdržely pamětní listy. Bylo před třetí a ještě jsme měly čas do odjezdu busu, tak jsme si daly pivo, dojedly svačinku a odpočívaly a poslouchaly hrající kapelu. FOTKY

1.5. Dneska Pepu napadlo, že k nám vezme Cézárka. Cézik se nadšeně cpal do auta, ale po pár minutách cesty se začal hemžit, jak mu bylo horko. U nás ho přivítala Roxanka, která začla machrovat s hračkama, kterých si bežně nevšimne a chtěla si děsně hrát, tak jsem jí sem tam házela balon. Ten si ale v nestřežené chvíli přivlastnil Cézi a hned ho samozřejmě prokousl a rozporcoval. Psy jsme pak nechali venku, bylo vedro a oni funěli a odpočívali. Po třetí hodině jsme se začali chystat na kratší výlet na Trojačku. Slunko se schovávalo za mraky a bylo přijatelně. Vyšli jsme na Kacabaju, psi se osvěžili v blízkém jezírku a mohli jsme pokračovat dále. Zvolili jsme nějakou neoznačenou cestu vedoucí do kopce, že zkusímě, kam vede. Vedla k hnízdišti a voliéře pro orla. O kus dál se pěšinka ztratila, tak jsme to vzali kolmo do kopce přes ostružiní. Cézimu se nahoru moc šlapat nechtělo, Roxy to vůbec nevadilo, hlavně, že jsme v lese, kde se dá čuchat. Zdárně jsme se vyškrábali na hřebenovou cestu a pokračovali na Trojačku, ze které jsme pak už sešli, protože začlo kapat a v dálce bouřit a Cézik byl celkem utahaný. Ani se mu později nechtělo plavat v Kacabaji, jen se s Roxy trochu svlažili a napili. U nás pak Cézi vypadal unaveně a večer jeli s Pepou dom.

28.4. Tentokrát jsme vzaly na výlet i sestřenku s Natálkou, rozhodly jsme se nakonec pro okroužek tady po okolí, ať nemusíme nikam jezdit. Vyšly jsme tedy na Hostašovice, pak kousek po cyklostezce nad Hostašovicemi a z ní jsme odbočily na cestu do kopce na Petřkovskou hůrku. Jak jsme stoupaly, naskytly se nám krásné výhledy. Ale v tom horku nám to dávalo zabrat a i Natálka si v každém stínku lehala a čekala na nás :D Roxy byla celkem akční, moc neodpočívala a šlapala. Pak  jsme sešly na Strážnici a ve svahu na trávě udělaly svačinkovou přestávku. Pokračovaly jsme přes Kojetín na Svinec a pak sešly na Čerťák, kde se psí holky osvěžily a my jsme se občerstvily. Pak už jsme lesní cestou a pak uličkama došly dom. FOTKY

21.4. Jely jsme s mamkou a Roxy vlakem do Holešova a šly jsme na výlet do Hostýnských vrchů. Jelikož je Holešov plný kulturních památek, prošly jsme se k zámku, židovskému hřbitovu a synagoze a hned byla hodina v čoudu. Pak jsme se vydaly po červené značce vedoucí po cyklostezce do obce Žopy. Prošly jsme vesnicí a na jejím konci silnice přecházela v lesní cestu do kopečka, až na rozcestí pod Lysinou. Ještě jsme se před stoupáním posilnily svačinkou a hned se lépe šlo. Počasí se tvářilo všelijak, skoro to vypadalo, že bude i pršet, když se zatáhlo, ale nakonec to vydrželo a občas i svítilo sluníčko a bylo příjemně. Roxy to v přírodě bavilo víc, než ve městě a nechala jsem ji lítat na delším vodítku, ať si počmuchá. Po modré jsme pak šly k zřícenině hradu Křídlo a pak stejnou cestou zpátky k rozcestí a pokračovaly jsme až do Přílep. Ještě jsme u kapličky nad vesnicí spočly, protože dřívější vlak bychom nestíhaly, tak jsme nemusely spěchat. V Přílepech byla opět kultura v podobně zámku a zahrady. Pak už jsme po silnici došly do Holešova a občerstvily jsme se v pizzerce, Roxy padla pod stůl. Pěkně jsme stihly vlak a jely po šesté hodině dom. FOTKY

15.4. O víkendu probíhala v Ostravě Národní výstava psů, chtěli jsme jet s Pepou v sobotu se kouknout na lovečáky, ale nevyšlo nám to. Vzhledem k ošklivému počasí, které nepřálo výletům, jsme ale jeli aspoň v neděli. Vyjeli jsme s Pepou, mamkou a Rox od nás vláčkem, došli na výstaviště a chodili a okukovali psy, hlavně akiťáky, hovíky, leony a takové macky  a valili jsme oči na načančané pudlíky. Roxy byla zvědavá a chtěla se kámošit. Ovšem lidi kolem si šuškali, co to je za špinavého psa, se tam moc nehodila no :D Prošli jsme si stánky venku a posvačili jsme a pak už se to tam nějak pomalu balilo a vylidňovalo, tak jsme už šli na vlakové a ještě si zašli do nádražní restaurace na polívku. Nějaké FOTKY

9.4. Byly jsme na intenzivce obedience s Kristýnou Vojkovskou.

5.-8.4. Zúčastnily jsme se dogtrekkingu Šlapanický vlk Moravským krasem. Zdárně jsme přežily a došly!

28.3. Mamka měla dovolenou, a tak jsme šly opět na výlet. Na Čertovy a Lačnovské skály a na Ploštinu. Ráno jsme vyjely vláčkem do Lidečka, odtud jsme po cestě došly k Čertovým skalám. Ráno bylo zataženo, ale sluníčko vysvitlo k naší radosti hned po té, co jsme vystoupily z vlaku, takže jsme se mohly kochat krásně nasvícenými skalami. Pokračovaly jsme po modré značce k rozcestí Láz, dokonce jsme se i místy brodily sněhem, na Lázu jsme posvačily. Odtud jsme se vydaly k Horním Lačnovským skalám, které byly taky moc pěkné a pak jsme se zase vrátily na modrou značku a od rozcestí Bařinky jsme se, protože jsme měly celkem čas, sešly podívat k památníku Ploština. Po tom, co jsme si to tam prohlédly, jsme se vrátily na Bařinky a už klesaly po zelené kolem loveckého zámečku Trúbiska k Valašské Polance. Značka tam poslední dva kiláky vede po frekventované silnici, naštěstí se dalo jít po přilehlých loukách a pak jsme to trochu obešly zadem a došly do centra Polanky. Pěkně nám to vyšlo a ještě jsme se občerstvily v hospodě kofolou a pivem. Roxy si lehla pod stůl, ale pak přišel pán s bíglem a Roxy se do bígla zamilovala a kňourala, že chce za ním :D

Šly jsme od desíti do půl páté a ušly asi 23 km. FOTKY

24.3. Byly jsme se a mamkou a Rox projít opět na Trojačku a došly jsme až do sedla pod Krátkou. Odtud jsme sešly po žluté na cyklostezku a po té došly dom. Bylo krásně a Roxy byla aktivní a všímala si různých pachů, my jsme si všímaly probouzející se přirody :))

10.3. Jely jsme na výlet na Jarcovskou kulu a blízkou rozhlednu. Vyjely jsme s mamkou dopoledne vlakem do Valmezu, kde jsme se sešly se sestřenkou a Natálkou a pokračovaly jsme cestou do Poličné. Pak jsme šly trochu rozbahněnou cestičkou kolem Bečvy, na jedné straně byla řeka, na druhé strmý kopec, tak jsem se odvážila Roxy pustit na chvíli na volno a byla docela hodná. Došly jsme do Jarcové a stoupaly do kopce na Jarcovskou kulu. Tam jsem udělala fotky a pokračovaly jsme dál. Po chvíli jsme po pravé straně zahlédly vrchol rozhledny a vydaly se k ní. Pejsky zatím odpočívaly dole a my jsme se rozhlížely po kraji. Bylo sluníčko, ale výhled nebyl moc ostrý a taky se mi vybila baterka ve foťáku, tak jsem ani nemohla fotit. Na lavičkách u rozhledny jsme ještě posvačily a cestičkou už sešly na žlutou značku na okraj Jarcové a po cestě jsme se zase vrátily na chodníček podél řeky a vrátily jsme se zase do Valmezu. Výlet byl kratší, ale příjemný a pohodový a psí holky se vyřádily, dokonce si i chvíli našly čas na hraní.

FOTKY

3.3. Dnes po obědě jsme vyrazily podívat se na lom do Jasenice. Ten na sluníčku krásně vynikl, škoda, že je oplocený.  Vzaly jsme to přes Hostašovice do Jasenice a zase zpátky po vedlejších cestách a trochu lesem a abychom využily krásného slunečného dne, protáhly jsme trasu i přes Straník. Šlo se nám pěkně, protože počasí bylo parádní a Roxy si spokojeně čuchala myši a vyváděla, když viděla srny a vyplašila zajíce. Cesta přes čtyři vsi nám trvala 4 hoďky a ušly jsme skoro 15 km. FOTKY

18.2. Dnes jsme se s mamkou prošly na Čerťák po odhrnutých uličkách a cesta lesem byla taky projetá, narozdíl od našich obvyklých polních cest, kde se mi nechce brodit sněhem :)) Takže se šlo pěkně a Roxy se snad trochu unavila a počmuchala.

4.2. Vydaly jsme se na závody obedience Zimní Brno při mezinárodní výstavě psů duocacib.

Mimo závodění jsme taky občumovaly závodící i vystavované psy, Roxy se celkem adaptovala a zvládala to v pohodě, využila každé možnosti si ke psům nenápadně čuchnout a stačilo pár minut v tom ruchu a ráda zalezla odpočívat do domečku. Po naší kategotii OB-Z byly taky nejvyšší OB-3 a to už bylo jiné kafe. Po vyhlášení jsme se pomalu sbalily a šly do vedlejších pavilonů, ale už mě to s věcma na zádech moc nebavilo a jely jsme na hlavák na vlak. Roxy usínala ve stoje a ve vlaku se schoulila a nevěděla, čí je. Zase jsme přijely k Pepovi a po pořádné večeři a proběhnutí venku (a po vyválení v močůvce a následné sprše) se ráda, narozdíl od předchozí noci, schoulila vevnitř na dece, spala a neotravovala :D FOTKY

Neděli jsme ještě strávily u Pepy a Roxy má co dospávat.

29.1. Dnešní mrazivé ráno jsme strávili na cvičáku, TADY máme fotky.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

28.1. Byli jsme pozvaní na návštěvu a aktivně jsme se tam s mamkou dopravily pěšmo. Přidala se k nám i sestřenka s Natálkou a vzaly jsme to přes Čerťák a Svinec. Bylo mrazivo, na sluníčku docela teplo, tak se šlo pěkně, až na sešup ze Svince k Oční studánce. Odměnou nám byl vydatný obídek. Pejsky si ještě mohly pohrát, příbuzní mají taky malou hafinu, tak si s Rox celkem rozuměly. Odpoledne jsme ještě vyrazili na procházku na hrad Starý Jičín. Zpět už jsme jeli autem s Pepou.

27.1. Dnes jsme byly na procházce i s kámoškou a její Merci.

24.-26.1. Zase jsme na pár dní změnily působiště a jely jsme za Pepou. Roxy si všechno poňufala, bo je to tam u nich děsně zajímavé a ochomýtala se kolem lidí, capkala v bahénku, spala ve venkovní boudičce, protože vevnitř zlobila a nechtěla spát na pelíšku, přecpávala se granulí a mlíka a zkoušela Cézimu krást aporty, ale zase nepochodila, Cézárek už si na ni dovoluje, asi jako jeho páníček na mě :D

21.1. Dneska jsme se přidali ke kolegům ze cvičáku a vyšli na Javorník. Sešlo se nás 9 lidí a 6 psů, Roxy byla občas vrkavá, do kopce tahavá a z kopce trochu zlobivá. Jelikož jsme měli po cestě občerstvovací zastávky, šli jsme necelých 10 kiláků asi 5 hodin :D Nahoře jsme si dali polívku a vytvořili společné foto, z kopce jezdili odvážlivci na lopatě a i ti, co nechtěli, občas po zadku. Tož sranda no:D Fotky NAŠE a fotky od Peti a Anči.

15.1. Jelikož se nám včerejší výlet moc líbil, šly jsme s mamkou i dneska :D Ale jenom na Trojačku, sněhu tam bylo podstatně méně, tak se šlo líp. Ale zase foukal mrazivý vítr. Do kopečků Roxy táhla, na zpáteční cestě po vrstevnici byla na stopovačce a byla jak splašená, čuchala stopy a taky vyrazila, když nám cestu zkřížily srny, ještě teď mě bolí ruka :D Další FOTKY

14.1. Zase jsme zatoužily po zimě a sněhu, kerého se nám u nás moc nedostává, a tak jsem na dnešek naplánovala kratší výlet na Skalku a Ondřejník. To jsme si zase daly :D Z vlakového v Kunčicích jsme vyšly po modré na Skalku, stoupaly jsme lesem prudce do kopce po vyšlapané cestičce, ale pod sněhem byl led a klouzalo to. Na Skalce, odkud bývá pěkný výhled začalo chumelit, byla tam kosa a závěje, tak jsme raději pokračovaly na Ondřejník. Cestou jsme posvačily v odpočívadlové budce, kde nesněžilo. Z Ondřejníku kvůli neustálému chumelení nebylo skoro vidět, ale už z něj dolů vedla uježděná cesta. Roxy lítala na stopce v hlubokém sněhu na krajích a celkem si to užívala, akorát jí vadil sníh mezi polštářkama. Pěkně nám to odsýpalo, tak jsme ještě musely čekat na nádraží, než pojede vlak. Nějak mi blbnul foťák, tak mám jen pár fotek ZDE.