2015

26.12. O svátečním volnu jsme s Pepou přemýšleli, kam bychom zajeli. Bylo teplo a krásně slunečno, tak jsme chtěli opět na Velký Javorník. Přijeli jsme na veřovické parkoviště a zjistili, že zdaleka nejsme sami s takovýmto nápadem  - parkoviště bylo plné! Nechtělo se nám motat mezi davy lidí, tak jsme akorát vyvenčili Roxu a dohodli jsme se na novém plánu - navštívíme Štramberk. Zaparkovali jsme tedy u arboreta, vyšli na Bílou horu, pak k Trúbě a na náměstí, k Šipce a na Kotouč. Bylo krásně a Štramberk nebyl tak zamořen turisty, většina občerstvovacích stánků byla totiž zavřená.

7.11. Vyrazily jsme s mamkou a Rox na Velký Javorník. Šly jsme z Veřek a kopec nám dal zabrat. Výhledy byly zamlžené, bylo vidět jen něco málo, tak jsme ani nešly na rozhlednu. Taky začlo trochu kapat. Vyšly jsme tedy dále, pod Kemanárku a pod Dlouhou. A to už pršelo hodně, schovaly jsme se pod odpočívalo, daly svačinu a protože nepřestávalo pršet, kousek jsme se vrátily a zamířily na vlak do Veřovic. Cestou zas déšť přestal, ale nevadí, i tak to stačilo a ve dvě jsme jely dom.

3.10. Podzim výletům přeje a jelikož mělo být přes víkend pěkně, uvažovaly jsme, kam bychom se vydaly, aby to bylo pěkné, ale zas ne moc náročné :D No tak jsme vybraly Skalku a Ondřejník, kde už jsme nějakou dobu nebyly. Vyjely jsme brzy a od osmi už jsme mohly šplhat na Skalku. Kopec tam je výživný, ale pak na vrchu jsou pěkné výhledy a pak už to jde jen z kopce. Na Skalce jsme byly v půl desáté a asi hodinu nám to trvalo na Ondřejník, kde jsme i posvačily a vyhřívaly se tam na sluníčku. Pak jsme se vracely do Kunčic. Cestou jsme potkávaly plno dalších výletníků. Jelikož to tam kolem cesty lesáci kácejí, tak se nám naskytly další výhledy na protější Lysou horu, Smrk, Kněhyni... Do Kunčic jsme došly po poledni a měly jsme ještě čas, tak jsme se vydaly k dřevěnému kostelíku a jelikož dole bylo na sluníčku fakt vedro, koupily jsme si nanuk a pak chvíli počkaly na bus místo vlaku a ve dvě dojely dom.

24.9. Dnešní den jsme využily k návštěvě nové rozhledy na Kelčském Javorníku. Ráno jsme se vlakem dopravily na zastávku Loukov a vyšly po zelené, protože jsme tudy ještě nikdy nešly. Bylo příjemně, sluníčko svítilo a stoupaly jsme lesem. Jednou jsme špatně odbočily a musely se kousek vracet, ale jinak to bylo v pohodě. Vystoupaly jsme na Jehelník a tam začalo dost foukat a byla kosa. Došly jsme ještě kousek na Kelčský Javorník a tam potkaly další návštěvníky rozhledny. Posvačily jsme pod rozhlednou a pak vystoupaly nahoru. Rozhled byl fajn na všechny strany, akorát byl trochu opar a nebylo vidět úplně ostře. Taky na vrcholu šíleně fučelo a fakt jsme mrzly, tak jsme pak sešly dolů. vrátily se na Jehelník a pak už klesaly po žluté do Chvalčova a do Bystřice. Dřívější vlak nám o chvíli ujel, tak jsme měly čas do odjezdu dalšího, tak jsme zašly do restaurace na jídlo. Pak čekaly na zpožděný vlak a domů dorazily v šest.

19.9. Dneska jsme s mamkou a Roxy naplánovaly výlet na chatu Kozinec a Ostrý. V noci pršelo a ráno byly kopce v mlze, ae vstanuly jsme a vyrazily na dlouhou cestu vlakem až do Bystřice. Tam počasí nebylo o nic lepší, bylo sice dobře, ale bylo nám jasné, že v lese bude mlha a nic moc zas neuvidíme. Nevadí, vyšly jsme po zelené značce do Karpentné. Za Bystřicí se nám značka ztratila, protože se tam buduje nová dálnice. Tak jsme musely kousek po silnici a pak až na konec Karpentné a začalo stoupání lesem. Chvíli strmější, chvíli v pohodě a octly jsme se na chatě Kozinec. Odtud jsme pokračovaly se stoupání až pod vrchol Ostrý k chatě. Venku bylo docela vlezlo, tak jsme se zeptali, jestli můžeme dovnitř do chaty se psem, mohly jsme a bylo to super, daly jsme si horkou polévku a bylo tam teplíčko. V jednu hodinu jsme se vydaly zas dále, už nás čekalo klesání do Bytřice. Došly jsme do sedla pod Ostrým a pak nějak jsme klesaly a klesaly, ještě jsme cestou sbíraly borůvky a ostružiny, až jsme sešly, kam jsme vůbec nechtěly. Po nějaké naučné stezce do Košařisek. No vracet do kopce se nám nechtělo, tak jsme se vydaly po cyklostezce směrem na Křivou. A pak už po cestě do Bystřice. Měli jsme chvíli do odjezdu vlaku, tak jsme si ještě skočily na horký čaj. Pak už jsme uháněly elefuntem do Těšína. No a co se nám tam nestalo. Těšínský nádr je rozkopaný a my jsme se vydaly s davem do podchodu a vylezly jsme někde, kde jsme vůbec neměly být. Tak jsme se honem vracely na druhou stranu, musely projít kolem celé budovy nádraží a kolem pošty a pak jsme přišly k nástupišti. No a vlak už tam nebyl :( Měly jsme dojet v osm domů, takhle nám jel vlak do FM za hodinu a ve FM jsme měly dvě hodiny času. Tak jsme si tam zašly na jídlo a výlet zdárně ukončily v 11 večer. No už tam zas dlouho nepojedem :D

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

24. - 30. 8. Vydaly jsme se s mamkou do dalšího zajímavého koutu naší země, na Kokořínsko.

Cesta proběhla v klidu a kemp, kde jsme měly ubytování jsme v pohodě našly na okraji Mšena, tak jsme se ubytovaly do pidi pokojíčku a odpoledne se šly projít do města a něco nakoupit.

Daší ráno jsme vyrazily napříč městem přes údolí Debř. Tam nám trochu pršelo. Pokračovaly jsme po zelené a míjely skály. Došly jsme do Vojtěchova, tam už se udělalo dobře a vystoupaly jsme na Jestřebické pokličky. Přes obec Jestřebí jsme dorazily do Kokořínského dolu a usoudily, že Kokořín necháme na další dny. Pak jsme se přes Sedlec vrátily do Mšena.

Ve středu jsme šly po modré na druhou stranu, chtěly jsme si trochu zkrátit trasu a vzít to cestičkou přes les, ta se nám pak ztratila a my jsme v lese improvizovaly, ale nakonec jsme se našly a pokračovaly přes Lobeč, kde je pivovar, na rozhledu na Vrátenské hoře. Z vrchu jsme se rozhlédly, viděly jsme Říp, Bezděz a České středohoří. U hradu Houska jsme si daly pivo na občerstvení, došly na vyhlídku na Říp a po zelené značce se vrátily směrem na Romanov a dom.

Další den jsme prošly Cinibulkovou stezkou s prolezovačkama mezi skalama, to bylo fajn, nahoru a dolů, po šutrech a mezi šutry. Na jednom místě, kde byly vytesané příkré schůdky do skály a na pomoc i řetězy, jsme měly problém s Roxou, ale nakonec jsme si ji nějak předaly a vydrápaly se nahoru i s ní. Došly jsme do Ráje a Olešna a z Vojtěchova šly tentokrát údolím Močidla, které se nám moc líbilo, byla to divočina mezi skalami.

V pátek jsme konečně zamířily na největší atrakce. K Obři hlavě a žábě, na Pokličky i na ten Kokořín. Zaplatily jsme si i s Rox vstup na vyhlídkovou věž a měly hrad jako na dlani. Domů jsme došly přes Hradisko a Sedlec.

V sobotu jsme si udělaly výlet busem. Takovým mikrobusem :D Dovezl nás do vesnice Okna a odtud jsme šly borovým lesem na Bezděz. Bylo dost vedro a výstup na kopec s hradem byl tak náročný. Hrad je ale pěkný, rozlehlý a bylo z něj pěkně vidět na Máchovo jezero a okolí. I Ještěd jsme viděly. Pod hradem byly všelijaké obchůdky a stánky, tak jsme neodolaly a svlažily se pivem Kocour. Pak jsme pokračovaly vyhřátým lesem po červené značce do Doks. Měly jsme chvíli času, odpočaly si na náměstí, daly zmrzlinu a počkaly na mikrobus zpět.

V neděli jsme daly venčící procházku a po malém zmatku u náhradního busu, kdy jsem si spletla směr, kterým máme jet, jsme vyrazily k domovu.

20.-23.7. S Pepou a Roxy jsme vyrazili na dovolenou na Malou Fatru. Vyjeli jsme po poledni do Terchové. Tam jsme dojeli ve čtyři a ubytovali se. Spočli jsme a navečer jsme zajeli do Janošíkových dier. Prošly jsme s Roxy kousek trasy, dokud jsme nenarazili na vysoké žebříky, kam bychom se se psem nedostali a vrátili jsme se k autu. Pak jsme se ještě prošli po Terchové, k soše Jánošíka a pak zašli na večeři.

V úterý jsme v devět hodin zaparkovali ve Vrátné dolině pod lanovkou a vydali se do kopce po žluté k chatě na Grúni. Celkem to šlo, stoupalo se lesem. A pak od chaty vedla pěšina kolmo do kopce, sluníčko hřálo a my co pár metrů dávali pauzy. Až nakonec jsme se vyšplhali na Poludňový Gruň. Z něj už jsme pokračovali po hřebeni směrem na Hromové, Chleb, Velký Kriváň. Bylo krásně, rozhledy na všechny strany, plno rozkvetlých kytek. Z Kriváně jsme šli ještě na Pekelník a pak se pěšinou pod hřebenem vrátili k horní stanici lanovky. Dali jsme si kofolu, protože jsme docela podcenili pití a pak nás čekal hodinový sešup k parkovišti. Nějak jsme ho zvládli a ve čtyři zakončili naši túru. Doma jsme zjistili, že jsme se krapet spálili a jsme jak dva rudoši :D Večer jsme odpadli, o Roxe jsme taky vůbec nevěděli :D A navečer, jak se udělalo chladněji, jsme opět vyrazili do hospody.

Ve středu ráno jsme ještě šli nakoupit zásoby do obchodu a už po cestě tam jsme se pařili. Dnes bylo velké vedro. Než jsme se nachystali, bylo asi deset a vyjeli jsme do Štefanové. Odtud jsme stoupali na sedlo Medziholie, odkud byl na dostal Velký Rozsutec. My jsme se vydali na opačnou stranu na Stoh. Nejdřív lesem, pak otevřenou krajinou jsme pomalu stoupali a potili se ve vedru. Připadali jsme si jako na poušti, spáleniny nás pálily. Po vrcholovém vyfocení na Stohu jsme zase vydatně klesali do sedla a pak jsme stoupali opět na Poludňový Grúň, kde jsme byli včera. A odtud jsme zklesali k chatě na Grúni. Roxy už měla v tom vedru dost, nechtěla jít a pořád si lehala pod smrčky do stínu. Dávali jsme tedy pauzy. Kousek za chatou jsme sedli a pojedli svačiny a Roxe pak už i otrnulo a mohli jsme už šupem sejít do Štefanové. Vyšťavení jsme dojeli dom a odpočívali, moc se to ale v tom vedru v pokojíčku nedalo. Navečer jsme zase vyrazili do ulic.

Ve čtvrtek jsme se vzbudili a po snídani už začli balit, docela jsme se těšili, až z toho vytopeného pokojíčku vypadneme :D Vyjeli jsme asi v půl desáté, po cestě jsme se zastavili u hradu Stečno a pak už jeli domů.

11.7. S Pepou jsme si vyrazili na Lysou horu. Nebylo tak moc vedro a bylo pěkně. Než kdesi cosi, vyjížděli jsme kolem 14 hodiny na Ostravici. Vyjeli jsme do kopce až k opičárně a cestou už potkávali dost lidí a aut. Zaparkovali jsme a vyšly do kopce. Všichni se už vraceli a my jsme jako jedni z mála teprv mířili nahoru. Byly krásné výhledy a šlo se pěkně, kolem 17 hodiny jsme byly nahoře. Občerstvili jsme se polévkou, chvíli poseděli, pokochali se výhledy až na Malou Fatru a pak zase hurá dolů. Domů jsme dorazili chvíli po osmé.

22.-28.6. Strávily jsme s mamkou a Roxy týden v Jizerských horách.

Vyjely jsme v pondělí ráno vlakem. Přijely jsme do Kolína se zpožděním, tak nám ujel přípoj a dál jsme se harcovaly osobákama s asi 4 přestupy :D No sranda. Když jsme vystoupily v cíli naší cesty v Hejnicích, tak pršelo. Zmateně jsme chodily po městě a hledaly naše ubytko. Nějak jsme se nemohly zorientovat a nakonec nám poradili domorodci a zmoklé jsme se mohly ubytovat. Večer jsme čekaly, až déšt trochu ustane a byly jsme se projít jen po městě a zašly si do restaurace na pizzu.

V úterý ráno jsme řešily co a jak, ať zas nezmokneme... Chvíli pršelo, pak to zase přešlo... Rozhodly jsme se pro jeden z výletů, že když bude nejhůř, tak si ho zkrátíme. Vyšly jsme tedy po červené pěkně do kopce na vyhlídku Ořešník. Cestou v lese jsme obdivovaly plno skal a kamenů. Vyhlídka byla fakt výživná, lezly jsme po schodkách až do nebes. Roxy jsem musela nechat odloženou níže a stejně jsem se o ni bála, ať někde neleze a nenechá packu. Rychle jsme se rozhlédly, protože vyfukoval dost chladný vítr a pokračovaly jsme dále k vodopádu Velký Štolpich. Ten byl krásný a prošly jsme se i kousek po proudu potoka, kde byly další malé vodopádky a peřeje. Pak jsme se napojily na širokou asfaltku a pokračovaly k vyhlídce Krásná Máří. Cestou se zatáhlo a zašlo kapat, tak jsme vytáhly pláštěnky. Po chvíli to zase přešlo. To se nám pak po cestě opakovalo asi 5x, ale nic hrozného. Prošly jsme přes Hřebínek a Bílou kuchyni a pak po zelené sešly do Oldřichovického sedla. Pak už pohodovou cestou po modré až do Hejnic.

Ve středu počasí vypadalo zase všelijak, ale my jsme se toho nezalekly a hrdinně vyrazily zdolat nejvyšší horu Jizerek, Smrk. Vyšly jsme směrem na Bílý Potok a Smrk byl zahalen v mlze. Vystoupali jsme k chatě Hubertka, ta byla zavřená, a pokračovaly v cestě na Smrk. Se stoupáním byla větší a větší mlha a zašlo taky mrholení. Na vrcholu jsme téměř přehlédly rozhlednu, udělaly akorát vrcholové foto a nasadily jsme pláštěnky, protože pršelo čím dál více. To jsme ještě nevěděly, jaké nás čeká adrenalinové vzrůšo cestou dolů... Úzká pěšinka po šutrech, jak pršelo, tak z cesty byl spíš potok, přes zmoklé brýle jsem nic neviděla, v botách samozřejmě čvachtalo.. no síla. Konečně jsme došly na rozcestí Streitův obrázek, déšť ustal, daly jsme rychlou sváču, vyždímaly ponožky a pokračovaly dále. Po zelné značce do Lázní Libverda. Tam už nám bylo lépe, koukly jsme k lázním, nakoupily oplatky a už jen sešly dom.

Ve čtvrtek už mělo být pěkné počasí, takže jsme vyrazily k vodopádu Černého potoka a na Frýdlantské cimbuří. Tam byla super vyhlídka a čekala nás ješště další na Poledních kamenech. Bylo krásně, sluníčko hřálo, příroda byla super, zase plno skal, kleč, borůvčí a rašeliniště. Obešly jsme Smědavskou horu a vystoupily na Jizeru, kde je taky vyhlídka. Pak už jsme fičely celkem nudnou asfaltkou, ještě jsme prošly kolem rašeliniště Na Čihadle. Došly jsme zase k vodopádu Velký Štolpich a sešly do Ferdinandova. Tam jsme se zastavily po cestě v hospodě na občerstvení a pak došly dom.

V pátek bylo taky krásně, dokonce i docela vedro. Vyrazily jsme na autobus do Frýdlantu. Roxy byla po cestě hodná. Prošly jsme si město, koukly na frýdlantský betlém a pak šupky dupky z města po žluté až k rozcestí Hřebenový buk. Odtud na vyhlídku Skalní hrad a po naučné stezce dolů do Oldřichovského sedla. Odtud jsme po další naučné stezce poněkud monotónní nekonečnou cestou došly do Ferdinandova a dom.

A v sobotu nás čekal poslední výlet a poslední vyhlídka. Opět jsme využily autobusových služeb a vyjely až na Smědavu a ušetřily jsme dost výškových metrů, což se nám hodilo, protože už byla znát únava. Ze Smědavy jsme pokračovaly na Předěl a na vyhlídku Paličník. Pak jsme došly k Nebeskému žebříku a pod Smrkem jsme došly k Hubertce, tentokrát otevřené. Pak jsme sešly do Lázní Libverda, daly si zmrzlinku a zase neodolaly oplatkům a došly jsme dom.

V neděli jsme se tak nějak dobalily, ještě jsme měly chvíli času, tak jsme se krátce prošly a vyvenčily Roxy, a v deset vyrazily na vlak. Tentokrát to bylo bez problémů, v Pardubicích jsme akorát čekaly hoďku a půl na přípoj a pak bylo celkem nacpané ECčko do Valmezu, ale pak se trochu uvolnilo. Pak už na nás čekal Pepa a dovezl nás dom. Dovča byla krásná a super, ani bych nečekala, že Jizerky budou tak krásné a zase trochu jiné, než to známe u nás. Skvělé vyhlídky, krásné vodopády a skály.. paráda.

19.6. Dneska jsme se s mamkou vydaly do Beskyd směrem na Frýdek Místek. Vysedly jsme v Hnojníku a šly do Komorní Lhotky. Pak jsme po žluté vystoupaly na horu Godulu k hotelu Ondráš. Odtud už vedla docela pohodová cesta na Ropičku a pak po červené na Kotař, kde jsme posvačily. Čekala nás ještě Prašivá a pak sestup od chaty dolů a k vlaku do Dobratic. Pěkně jsme stíhaly vlak ve čtyři.

14.6. Přesvědčila jsem Pepu k výletu a zvolili jsme si za cíl Martiňák, kde jsme ještě nikdy nebyli. Zrovna bylo zase horko, tak to nebylo úplně ideální.. Jeli jsme autem na Horní Bečvu a cestou jsme nabrali i Natálku. Chvíli jsme hledali a pak jsme našli žlutou značku vedoucí k chatě. U té jsme pak posvačili a pokračovali pěknou lesní pěšinou na Kladnatou. Pak už jsme zas sešli na Bečvu a došli k autu trochu uvaření.

4.6. Dnešní horký den jsme vyrazily na Vsetínské kopečky a cílem byla chata na Vsackém Cábu. Ze Vsetína jsme vyšly v půl osmé a docela vydatně jsme lesem stoupaly na Lysný. Pak dále na rozcestí U Krošenků a na Cáb. Tam jsme byly kolem poledne a rozhodly se tam občerstvit. To bylo příjemné a s plnými břichy jsme klesaly po cestě na Lopunici. Odtud už to odsýpalo po modré do Vsetína. Kupodivu jsme pěkně stíhaly, tak jsme se ještě zastavily u Bečvy, kde Roxy mohla lovit klacíky z vody a docela ji to bavilo. A pak jsme šly ve čtyři na vlak.

7.-8.5. V tyto dny jsme vyrazily prozkoumat Orlickoústecko. Vyjely jsme ráno vlakem a naše cílová stanice byl Brandýs nad Orlicí. Prošly jsme městečkem a zamíříly k památníku J. A. Komenského a k bludišti. Dál jsme pokračovaly pohodovou lesní cestou kolem vlakové trati, po které se pořád proháněly rychlíky, až k vesnici Říčky. Pak už jsme sešly k Ústí nad Orlicí. Ještě jsme chvíli poseděly u piva a posvačily a pak se šly ubytovat. Bylo kolem třetí hodiny, tak jsme ještě na večer vyrazily na blízkou rozhledu Andrlův Chlum. Prohlédly jsme si z vrchu okolí a pak zamířily do města na večeři. Na sluníčku se dalo posedět i venku, tak jsme si daly pizzu a bylo nám fajn.

Další den ráno jsme vyšly ke zřícenině hradu Lanšperk. Pak jsme pokračovaly až do Letohradu, občas lesní pěšinou, občas po velmi frekventovaných cyklostezkách, po kterých si spousta lidí o pěkném svátečním dnu vyrazilo. V Letohradu je pěkný zámek, v jeho restauraci jsme si ještě daly malý oběd a pak zamířily k vlaku, jel nám někdy kolem třetí hodiny. Domů jsme dorazily v osm, takže fajn.

22.4. Využily jsme krásného jarního počasí a ráno vyjely na Vsetín a do Lidečka. Prošly jsme kolem Četových skal a pak stoupaly podél potoka na Pulčínské skály. Tam jsme si zahorolozily a vyšly až na Hradisko. Odtud pokračovala pěkná lesní pěšina na Radošov. Odtud byl solidní sestup pod Filku a následně kilometrový krpál na vrchol Filky. Ale dalo se, Roxy trochu pomohla a pak už jsme jen klesaly do Ústí u Vsetína a pak podél Bečvy až k vlakovému ve Vsetíně. Jelikož jsme měly hlad a chvíli času, zašly jsme na pizzu. Pěkně jsme pak stihly vlak v pět a klapl i přestup ve Valmezu a mohly jsme v šest dorazit dom. FOTKY

23.3.-26.3. Byly jsme na brzké jarní dovči ve Strážnici. Už jsme měly dost zimy a sněhu, tak jsme zvolily jižní Moravu. Domluvily jsme si ubytko a v pondělí ráno vyšly na vlak. Po několika přestupech jsme dorazily do Strážnice a v jednu se ubytovaly. Odpoledne jsme šly na procházku městem a kousek za město k řece Moravě a zpět. Pak jsme si nakoupily v obchodě a domů došly za tmy. Uložily jsme nákup a ještě šly do restaurace na večeři.

Další den jsme vyšly v deset hodin po žluté na vrch Žerotín. Bylo teplo, ale foukal silný vítr. Došly jsme na Vrchy, kde jsme trochu hledaly značku. Pak jsme zase zklesaly k Mlýnkům a šly po pěšině do Sudoměřic. Roxe se tam děsně líbilo a pořád něco čuchala na zemi. Ze Sudoměřic jsme došly do Petrova, kde jsme si prohlédly vinné sklepy Plže. A pak už jsme to měly pár km domů. Doma jsme odpočívaly, došly jsme v půl páté.

A ve středu jsme měly další výlet, do Tvarožné Lhoty a pak k rozhledně na Travičné. U ní jsme posvačily a sešly do Radějova. Odtud už zase po žluté dom. Dneska byla trasa kratší a došly jsme asi v půl čtvrté. Roxa hned lehla, my jsme si taky chvíli odpočinuly a pak jsme zase šly do restaurace na jídlo.

Ve čtvrtek jsme se pobalily, rozloučily, Roxy si naposled pohrála v bíglem domácích a šly jsme na vlak. Ve Veselí nad Moravou jsme si udělaly přestávku a prošly se městem k zámku a zámeckým parkem. V jednu jsme pokračovaly v cestě dom a ve čtyři jsme dorazily domů, spokojené z poznání dalšího koutu země a s uvanevou Roxankou. FOTKY

21.3. Za krásného počasí jsme si první jarní den vyrazily s mamkou na Trojačku a Huštýn. Šlo se pěkně a bylo teplo i na hřebeni, sněhu byly místy už jen zbytky. Viděly jsme sněženky, křivatce a lýkovce. V sedle pod Krátkou jsme posvačily a pak sestoupaly dom. FOTKY

16.3. Opět jsme si vyšly na Javorník, vzaly jsme tentokrát i mamku. Dnes bylo už pěkně jarně, oteplilo se, ale na vrcholku Javorníku je stále ještě sněhu dost a jak se Roxance líbil :D Výhledy byly trochu zamlženější než minule, ale nevadí, i tak to byl fajný malý výletek, projely jsme se vláčkem a došly jsme dom v půl 3. FOTKY

8.3. Byly jsme s Rox na víkend u Pepy, v neděli jsme si za pěkného počasí udělali výlet k bartošovským rybníkům. Pepa vzal i Baryho. FOTKY

5.3. Jeli jsme s Pepou a Roxy do olomoucké zoo. Ráno u nás svítilo sluníčko a vypadalo to na pěkný den, ale na Sv. Kopečku bylo zataženo, zima a chvílemi i padal sníh. Pěkně jsme se prošli zoo a až na tu zimu se nám to líbilo. Všelijaké kočkovité šelmy, kopytníci i klokani a psouni. Roxy byla tentokrát vysazená na opice, pořád po nich chtěla štěkat. Časem už byla trochu klidnější a asi načichaná pachů. Cestou dom vypadala docela unaveně. FOTKY

3.3. Tak jsem si říkala, že bychom si mohly s Roxy vyrazit na Velký Javorník. Jenže ráno bylo pěkně hnusně a dokonce pršelo. Tak jsem se na to vykašlala. Jenže kolem poledne vysvitlo sluníčko a mně začlo být líto, že jsme nešly. Pak mě napadlo, že přeci to stihneme i za odpoledne, když už teď bývá déle světlo. A tak jsme jely vlakem v půl druhé do Veřovic, vyšly rychlým krokem a stoupaly vzhůru. Trochu jsme klouzaly po sněhu a ledu a ve tři jsme byly nahoře. Vyšly jsme na rozhlednu, byly jsme tam samy, tak se mnou šla i Roxy. Byla pěkně vidět osluněná Lysá hora i Pustevny, Radhošť... Dolů jsme šly po cestě, měly jsme stejně čas a nechtěla jsem se zabít na lesních serpentýnkách. Pak jsme počkaly na vlak a v pět jely dom. FOTKY

17.2. Čekala jsem, až bude pěkné sluníčkové počasí, že si vyrazíme na Trojačku, podívat se, jak to tam vypadá. V úterý dopo nám to vyšlo a v deset jsme vyrazily. K rozcestí se žlutou značkou byla pěkně vyšlapaná cestička, tak se šlo docela dobře, sluníčko svítilo, modrá obloha, krása. Pak dál už byly jen vyšlapané jednotlivé stopy v hlubokém sněhu, to už bylo horší, i Roxy měla co dělat, aby se jí nezaplantaly packy do děr :D Došly jsme na rozcestí Trojačka hřeben a pak už sešly dolů. FOTKY

24.1. Připojili jsme se s Pepou a Rox ke kolegům ze cvičáku a společně vystoupili na Velký Javorník. Měli jsme sraz v 9 ve Veřovicích a tradičně jsme nestíhali. Ale rychlým krokem jsme je došli a pokračovali s nimi. Roxy se ke psům chovala docela slušně. Stoupali jsme po cestě, byla mlha a jemně vytrvale sněžilo. Z vrcholu Javorníku tedy nebylo nic vidět. Zašli jsme do hospody na občerstvení a psi nám zatím přimrzali venku. Zpět jsme zkusili jít lesem, ale bylo to dost o hubu, tak jsme se pak zase napojili na cestu. S Pepou už jsme pak rychle fičeli dolů, protože nám byla zima. Dorazili jsme ve 3. FOTKY od Aničky.

13.1. Byli jsme na návštěvě u kámošek Easy a Kajli. FOTKY

2.1. Dneska jsme vyrazili komplet do Hošťálkové. Udělali jsme si malý výlet na malou rozhlednu Marušku. Sníh už taje, protože je nad nulou. A bylo větrno. Vyšli jsme před jednou hodinou do kopce po modré. Za chvíli jsme byli nad Trojákem a tam bylo pěkně zmrzlo. Pokračovali jsme kousek k rozhledně, na ní dost mrazivě foukalo. Pokračovali jsme na Bludný a pak už pěšinkou dolů do vesnice. Cestou začlo trochu pršet. Jinak se nám výletek líbil, i Roxance. FOTKY